Pengikut

banner


09 January 2011

Make Over kelas

Sebelum ni, dinding kelas berwarna putih dan kuning. Setengah dinding di bahagian atas, putih manakala separuh ke bawah pula warna kuning. Yang nampak kat gambar ni dinding kelas yang telah di 'make over'. Warna sea breeze dan pink. Sebenarnya nak pilih cat warna apple green and pink. Tapi warna apple green dah habis, sea breeze je yang ada. Nak buat macam mana, so on je la. Yang penting pembahagian tunjang and pemilihan decoration yang akan dapat membantu menyerlahkan lagi keceriaan kelas. Betul tak?




Ni antara bahan BBM atau bahan yang boleh digunakan untuk lekat pada setiap pusat atau tunjang. Nak download, tengok bahagian Muat Turun di bahagian bawah blog. Bahan ni dibuat masa cuti sekolah hari tu. Bahan ni dibuat pun sebab nak lekat pada setiap tunjang di kelas. Lagipun masa cuti hari tu, kelas tengah di 'make over'. Jadi, banyak kad-kad lama yang sedia ada dah pun pudar dan dah tak menarik. Terpaksa ditanggalkan. Dinding masih kosong lagi. So, awal-awal tahun ni cadang nak tampal apa-apa yang patut la.





3 comments:

  1. assalamualikum,
    Wah tahniah sbb dpt membangunkan blog yg amat berguna. Kmk mauk nuntut ilmu ngan ktk lah. Byk benda yg kmk sik tauk.

    ReplyDelete
  2. wslm.. tq. br perasan mek ada ada komen d ctok.. insyaallah boleh.sama2 kt bljr ilmu IT tok..

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

bee